Heeft u vragen? Wij beantwoorden ze graag!
Bij MijnFacturaties vinden we het belangrijk dat je altijd de ondersteuning krijgt die je nodig hebt. Of je nu vragen hebt over het gebruik van ons platform, technische hulp nodig hebt, of simpelweg meer wilt weten over onze diensten – wij staan voor je klaar! Vul het contactformulier in en ons team beantwoordt je vraag zo snel mogelijk. We zorgen ervoor dat je altijd de juiste informatie krijgt, zodat je met vertrouwen gebruik kunt maken van al onze functies. Aarzel niet om contact met ons op te nemen – we helpen je graag verder!
Neem contact op
Veelgestelde vragen
Kan ik een terug betaling krijgen?
Ja, dat is mogelijk als u binnen 7 dagen nadat de configuratie gedaan is contact opneemt kunt u een terugbetaling ontvangen. Houdt er rekening mee dat er administratiekosten in rekening gebracht zullen worden. Installatie en configuratie van het MijnFacturaties systeem neemt namelijk tijd in beslag.
Kan ik een sub-domein kiezen?
Voordat u een MijnFacturaties abonnement afsluit wordt gevraagd om uw bedrijfsnaam. Op basis hiervan zullen wij ons best doen om een geschikte subdomein voor u aan te maken. Is uw bedrijfsnaam bijvoorbeeld: Garage Bert dan zult u het subdomein garage-bert.mijnfacturaties.nl krijgen. Mocht het zo zijn dat iemand dezelfde bedrijfsnaam gebruikt dan nemen wij contact met u op om de mogelijkheden te bespreken.
Welke betaalmethodes bieden jullie aan?
Op dit moment bieden wij iDeal, Kredietkaart, SEPA-incasso, Revolut Pay & Google Pay aan als betaalmethodes. Wellicht wordt dit in de toekomst nog meer uitgebreid.